• Zwroty i reklamacje
Jak zgłaszać reklamację?

Reklamacje proszę kierować pod adres e-mail: sklep@futuresport.pl

Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na wypełnionym czytelnie formularzu , któy zostanie wysłany po zgłoszeniu . Sprzedawca na ustosunkowanie się do reklamacji ma 14 dni od daty dostarczenia towaru na nasz adres.

Reklamacji nie podlegają: -naturalne procesy zużywania obuwia - obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji- różnice w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry.

W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać w pierwszej kolejności - - Nieodpłatnej naprawy. Jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy