• Zwroty, reklamacje i wymiany

Jak zgłaszać reklamację?

Reklamacje proszę kierować pod adres e-mail: sklep@futuresport.pl

 Źle  dobrany rozmiar/zła długość wkładki wynikająca z różnicy w pomiarze  producenta i klienta nie stanowi "niezgodności towaru z umową" 

Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na wypełnionym czytelnie formularzu , któy zostanie wysłany po zgłoszeniu . Sprzedawca na ustosunkowanie się do reklamacji ma 14 dni od daty dostarczenia towaru na nasz adres.

Reklamacji nie podlegają: -naturalne procesy zużywania obuwia - obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji- różnice w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry.

W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać w pierwszej kolejności - - Nieodpłatnej naprawy. Jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy

 

WYMIANA

  1. Do wymiany należy dołączyć paragon
  2. Towar odsyłamy na własny koszt . Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Prosimy nie wysyłać LISTEM  W przypadku wysłania listem nie ponosimy odpowiedzialności za niedoręczenie przez listonosza.
  3. Wymieniany produkt nie może być uszkodzony ani posiadać śladów użytkowania i posiadać oryginalne opakowanie.
  4. Prosimy nie oklejać oryginalnych pudełek taśma . W przypadku oklejenia pudełka zastrzegamy sobie prawo do nie przyjęcia wymiany lub zwrotu .
  5. Koszt wymiany towaru to 15 zł płatny za pobraniem
  6. Aby sprawdzić czy przesyłka do nas dotarła, posiadają Państwo potwierdzenie nadania i sprawdzić to można na stronie internetowej wybranego przez Państwa przewoźnika .