-
Zwroty, reklamacje i wymiany
Jak zgłaszać reklamację?
Reklamacje proszę kierować pod adres e-mail: sklep@futuresport.pl
Źle dobrany rozmiar/zła długość wkładki wynikająca z różnicy w pomiarze producenta i klienta nie stanowi "niezgodności towaru z umową"
Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na wypełnionym czytelnie formularzu , któy zostanie wysłany po zgłoszeniu . Sprzedawca na ustosunkowanie się do reklamacji ma 14 dni od daty dostarczenia towaru na nasz adres.
Reklamacji nie podlegają: -naturalne procesy zużywania obuwia - obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji- różnice w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry.
W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać w pierwszej kolejności - - Nieodpłatnej naprawy. Jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy
WYMIANA
- Do wymiany należy dołączyć paragon
- Towar odsyłamy na własny koszt . Nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Prosimy nie wysyłać LISTEM W przypadku wysłania listem nie ponosimy odpowiedzialności za niedoręczenie przez listonosza.
- Wymieniany produkt nie może być uszkodzony ani posiadać śladów użytkowania i posiadać oryginalne opakowanie.
- Prosimy nie oklejać oryginalnych pudełek taśma . W przypadku oklejenia pudełka zastrzegamy sobie prawo do nie przyjęcia wymiany lub zwrotu .
- Koszt wymiany towaru to 15 zł płatny za pobraniem
- Aby sprawdzić czy przesyłka do nas dotarła, posiadają Państwo potwierdzenie nadania i sprawdzić to można na stronie internetowej wybranego przez Państwa przewoźnika .